beantwoord

Traject vrij omzetten naar Flex?

• 8 mei 2020
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Ik heb de volgende vraag over het omzetten van Traject Vrij naar Flex. Traject Vrij is nog niet beschikbaar als Flex variant. Wel zie ik dat het mogelijk is om een Traject Vrij om te zetten is naar een andere wel beschikbare variant van Flex, zoals bv. Dal Vrij en Altijd vrij. 

Is het mogelijk om een huidige lopend Traject Vrij Jaarabonnement (doorlopend voor 1 jaar en per maand betalen) binnen het eerste jaar om te zetten naar een beschikbare versie van Flex? Ik zie hier een mogelijk proces/optie om toch vroegtijdig van een Traject Vrij Jaar af te komen. Klopt dat? Een route zou zijn om binnen het eerste jaar een Traject Vrij Jaar om te zetten naar Dal Vrij (of zelfs Flex Zonder Abonnement, kan dat?) en deze Dal Vrij na 1 maand weer te veranderen in Flex Zonder Abonnement.

Zijn er leden die hier bekend mee zijn? En wat gebeurt er in deze situaties?

Hoor graag van jullie,

icon

Beste antwoord door mrfreeze 8 mei 2020, 14:15

Dat kan inderdaad. Je kunt het Traject Vrij abonnement - ook binnen het eerste jaar - direct omzetten naar Flex zonder abonnement. Eventueel vooruitbetaalde abonnementskosten worden dan teruggestort. Na minimaal een maand kan je op elk gewenst moment weer terug naar Traject Vrij.

Let er wel goed op dat je na de wijziging nog naar een automaat moet om de “bestelling op te halen". Dit wordt ook vermeld in de bevestigingse-mail.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat kan inderdaad. Je kunt het Traject Vrij abonnement - ook binnen het eerste jaar - direct omzetten naar Flex zonder abonnement. Eventueel vooruitbetaalde abonnementskosten worden dan teruggestort. Na minimaal een maand kan je op elk gewenst moment weer terug naar Traject Vrij.

Let er wel goed op dat je na de wijziging nog naar een automaat moet om de “bestelling op te halen". Dit wordt ook vermeld in de bevestigingse-mail.

Reputatie 7
Badge +3

Het staat ook vermeld op de site bij de vragen over de Corona maatregelen

https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/corona.html

Jaarabonnement

Heb je een doorlopend abonnement waarmee je op saldo reist, dan kun je je abonnement per direct aanpassen naar NS Flex Zonder Abonnement (Basis). Dit is ook mogelijk als je nog in je 1e abonnementsjaar zit.

Ik heb de volgende vraag over het omzetten van Traject Vrij naar Flex. Traject Vrij is nog niet beschikbaar als Flex variant. Wel zie ik dat het mogelijk is om een Traject Vrij om te zetten is naar een andere wel beschikbare variant van Flex, zoals bv. Dal Vrij en Altijd vrij. 

Is het mogelijk om een huidige lopend Traject Vrij Jaarabonnement (doorlopend voor 1 jaar en per maand betalen) binnen het eerste jaar om te zetten naar een beschikbare versie van Flex? Ik zie hier een mogelijk proces/optie om toch vroegtijdig van een Trajec 10.0.0.0.1 t Vrij Jaar af te komen. Klopt dat? Een route zou zijn om binnen het eerste jaar een Traject Vrij Jaar om te zetten naar Dal Vrij (of zelfs Flex Zonder Abonnement, kan dat?) en deze Dal Vrij na 1 maand weer te veranderen in Flex Zonder Abonnement.

Zijn er leden die hier bekend mee zijn? En wat gebeurt er in deze situaties?

Hoor graag van jullie,

THANKYOU!! ISSUE GOT SOLVED!!

Reageer