beantwoord

Twee vragen of NS flex

• 3 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

1. Ik heb vernomen dat een flex abonnement een maand na ingang dagelijks opzegbaar is. Is het dan bijvoorbeeld mogelijk om twee weken na opzegging weer te abonneren? Of is de wijzigingstermijn van een maand van kracht na opzegging van NS flex? In ieder geval weet ik dan na herleving van het nx flex abonnement je de eerste maand moet afnemen.

2. Kan je binnen de eerste maand een NS flex abonnement upgraden (of andersom)? Dus: van flex dal voordeel, naar flex altijd vrij? Of ben je eerst verplicht om de maand flex dal voordeel af te nemen?
icon

Beste antwoord door bryan 3 oktober 2018, 15:30

Als ik het goed zeg zit je aan elke wijziging die je doet in NS Flex vast voor een maand. Je kunt dan dus niks toevoegen of verwijderen.

Het lijkt me dan ook dat als je wijzigt naar een NS Flex 0-euro, je ook daar een maand moet wachten voordat je weer kunt wijzigen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge
Als ik het goed zeg zit je aan elke wijziging die je doet in NS Flex vast voor een maand. Je kunt dan dus niks toevoegen of verwijderen.

Het lijkt me dan ook dat als je wijzigt naar een NS Flex 0-euro, je ook daar een maand moet wachten voordat je weer kunt wijzigen.

Reageer