beantwoord

tweede kaart op flex basis lukt niet

  • 16 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Dag, ik wil graag op een tweede kaart flex basis nemen, wij gebruiken 1 email adres, als ik nu de tweede kaart wil aanmelden krijg ik alleen mijn gegevens te zien. Hoe kan ik tweede kaart aanmelden?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 16 augustus 2020, 13:16

Hallo Inge R., welkom op de NS Community. 

 

Het is niet mogelijk om 2 contracthouders te hebben in 1 Mijn NS-account. Het is ook niet mogelijk om 2 Mijn NS-accounts te hebben met 1 e-mailadres. De enige manier om een nog een NS Flex abonnement te nemen is met nog een e-mailadres. Het is mogelijk om een regulier abonnement door de klantenservice om te laten zetten naar NS Flex, zonder dat je een ander e-mailadres hebt. Hiermee blijf je alleen helaas zitten met dat je dan de facturen van dat 2e abonnement niet goed in kan zien in je Mijn NS-account. Mijn excuses voor het ongemak. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Inge R., welkom op de NS Community. 

 

Het is niet mogelijk om 2 contracthouders te hebben in 1 Mijn NS-account. Het is ook niet mogelijk om 2 Mijn NS-accounts te hebben met 1 e-mailadres. De enige manier om een nog een NS Flex abonnement te nemen is met nog een e-mailadres. Het is mogelijk om een regulier abonnement door de klantenservice om te laten zetten naar NS Flex, zonder dat je een ander e-mailadres hebt. Hiermee blijf je alleen helaas zitten met dat je dan de facturen van dat 2e abonnement niet goed in kan zien in je Mijn NS-account. Mijn excuses voor het ongemak. 

Reageer