Uitchecken lukt altijd, maar hou je reishistorie in de gaten voor gemiste in/uitchecks (uit bij Arriva en in bij NS).
Er zal voor de rit met Arriva waarschijnlijk €10 of €20 gerekend worden, en dat is te veel. Voor de rit met NS naar Utrecht hetzelfde, dat zou mogelijk zelfs €50 kunnen zijn als je in de trein gecontroleerd bent.
Corrigeren kan via uitcheckgemist.nl (Arriva) en via de NS Klantenservice voor de rit naar Utrecht.
Robert heeft je zo te zien al een mooi antwoord gegeven wat betreft het uitchecken en inchecken.
Ik heb je gebruikersnaam inmiddels aangepast naar Dalvrij Reiziger.
Helaas is voor ons niet in te zien of er werkende toiletten zijn in een specifiek rijtuig, excuus. Hopelijk kun je volgende keer wel gebruikmaken van de toiletten!
Hoewel?! Laatst was ik in Amersfoort (dus zoals de bekenden weten: NS en Cnx) en 2 mensen konden niet uitsjekken, vroegen mij om hulp. Ik vroeg dus met welk bedrijf ze aangekomen waren en ze zeiden NS. Heb niet doorgevraagd welke kleur v.d. trein etc-dat leek me te veel. Probeer het nog eens en KIJK: en het display zei iets als U bent ingesjekt bij Conx. Dus dat was snel verholpen 2 deurtjes verder.
Arriva (en misschien ook Connexxion) overstappaaltjes op een perron geven keurig een melding als je met een actieve NS incheck je kaart aanbiedt.
Je dient dan dus eerst uit te checken bij NS (het paaltje er naast).
Bij verlaten van een station via poortjes gaan die altijd open, met mogelijk een incomplete reis tot gevolg.
Heb je op het perron al uitgecheckt en wil je vervolgens door een poortje (van de juiste vervoerder) naar buiten dan zegt het poortje ‘Tot ziens’ (of iets van die strekking).