beantwoord

Upgrade naar 1e klas tijdens reis

• 17 February 2018
  • 5 reacties
  • 2430 Bekeken

Ik reis standaard 2e klas. Regelmatig komt het voor dat de 2e klas vol zit, en er nog voldoende ruimte is in de 1e klas. Op dat moment zou ik graag mijn kaartje upgraden naar 1e klas, maar dat kan alleen via de NS automaat. Is het mogelijk om aan de NS app een functionaliteit toe te voegen waarmee je op zo'n moment ter plekke, in de trein, de upgrade naar de 1e klas kunt regelen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 February 2018, 13:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dat is al vaker voorgesteld maar NS is niet geïnteresseerd in het verkopen van klasverhogingen tijdens de reis.
Badge +3
NS werkt aan de invoering van NS Flex, waarbij het tot een kwartier na inchecken nog mogelijk is om via de app van klasse te wisselen.
Ja, dat lijkt inderdaad een oplossing hiervoor te bieden! Nog even afwachten zie ik, tot de zomer.
Reputatie 7
Badge +3
NS zal gek zijn. Dan koopt er niemand meer een kaartje eerste klas behalve als onderweg blijkt dat er in de tweede klas geen plaats is.
Is het mogelijk om aan de NS app een functionaliteit toe te voegen waarmee je op zo'n moment ter plekke, in de trein, de upgrade naar de 1e klas kunt regelen?
Ja hoor, dat kan als je het e-ticket Upgrade naar de 1e klas laadt in de Reisplanner Xtra app:
https://www.ns.nl/producten/s/upgrade-februari-08011802

Reageer