Van NS Flex zonder abonnement naar Flex met abonnement

  • 15 april 2019
  • 2 reacties
  • 136 Bekeken

Ik heb geprobeerd om een abonnement te kiezen (Altijd Voordeel) op mijn NS Flex zonder abonnement. ik kreeg een foutmelding, maar sindsdien staat er in mijn ns wel dat er een wijziging gaande is. Ik heb de Klantenservice gebeld en die geven aan dat dit niet mogelijk is en ik een abonnement op een nieuwe OV chipkaart zou moeten aanvragen. Dit lijkt me niet heel erg Flex. Is het echt niet mogelijk? De site lijkt dit wel te faciliteren ook al krijg ik een foutmelding

2 reacties

Het lijkt toch gelukt. Na enige tijd was de wijzigingsmelding verdwenen en kon ik de aanvraag opnieuw doen. Daar heb ik nu een bevestiging van gekregen. Wel vreemd dat ik dit antwoord van de klantenservice heb gekregen.
Goedemiddag Marselaar en welkom bij de NS Community!

Waar het advies van mijn collega vandaan kwam durf ik niet te zeggen helaas, maar wel fijn om te lezen dat het toch nog is gelukt!

Reageer