beantwoord

veel facturen daardoor slecht overzicht

  • 1 december 2020
  • 13 reacties
  • 744 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb sinds een tijdje ns flex ik dacht begrepen te hebben dat al je reizen op een overzichtelijke factuur komen .echter krijg ik nu van soms een of soms meerdere reizen aparte facturen waardoor het erg onoverzichtelijk is . Hoort dit en zou dit evt beter kunnen?

icon

Beste antwoord door Denice NS 14 januari 2021, 11:40

Het probleem van de vele facturen van Peter91 is inmiddels opgelost. :smile:

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +3

Zou dit kunnen komen door een ‘geblokkeerd’ Flex Dal Vrij abonnement, waarbij het product (Reizen op Rekening NS) nog steeds actief is op de kaart?

Het probleem van de vele facturen van Peter91 is inmiddels opgelost. :smile:

Ik heb van Peter91 tot op heden geen privébericht gekregen dus ik kan er inhoudelijk nog niks over zeggen. 

Badge +3

Het probleem van de vele facturen van Peter91 is inmiddels opgelost. :smile:

Dat is mooi. Mogen we weten waar het aan lag?

Ik heb Denice gevraagd of ze dat hier kan laten weten, Robert!

Nog een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!

Nog geen nieuws jammer genoeg. Dus ik ga er weer opnieuw achteraan!

Ik zou het je om eerlijk te zijn niet durven zeggen, Robert. Ik heb alleen mogen vernemen dat het opgelost is :sweat_smile:

Reputatie 2

Door omstandigheden hier even niet geweest.  Gegevens alsnog verstuurd

Ik heb de gegevens ontvangen en naar onze NS Flex specialisten doorgezet. Hopelijk komt er snel een verklaring en, nog belangrijker, een oplossing! Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten!

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb sinds een tijdje ns flex ik dacht begrepen te hebben dat al je reizen op een overzichtelijke factuur komen .echter krijg ik nu van soms een of soms meerdere reizen aparte facturen waardoor het erg onoverzichtelijk is . Hoort dit en zou dit evt beter kunnen?

Vreemd, het idee is dat je eens per maand een factuur van al je reizen krijgt. 

Reputatie 2

Even een screenshot bijgevoegd om te laten zien hoeveel facturen ik krijg 

Ik heb helaas nog geen nieuws ontvangen en ga er opnieuw achteraan! Hopelijk kan ik spoedig meer vertellen!

Begrijp ik het goed dat je per rit (of slechts enkele ritten) een factuur krijgt? Dat is inderdaad niet de bedoeling! Je zou maandelijks een factuur moeten krijgen met daarop de ritten die je hebt gemaakt in de maand daarvoor en eventueel, als je een abonnement hebt, de abonnementskosten voor de komende maand. Ik zou dit graag willen neerleggen bij onze NS Flex specialisten. Zou je mij via een privébericht willen voorzien van je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer?

Reageer