beantwoord

vergeten check in of check out claimen voor een reis met een NS Flex product.

• 12 januari 2020
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

ik heb op 4-12-2019 een check uit vergeten, met een NS flex abonnement. Ik krijg teleks de melding

¨U kunt nu nog geen vergeten check in of check out claimen voor een reis met een NS Flex product. ¨. Mijn vraag is - wanneer kan ik dit claimen ?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 13 januari 2020, 08:37

Goedemorgen anton042. Welkom bij de NS Community.

Heb je het enkel de laatste paar dagen geprobeerd? Dan kan dit te maken hebben met een grote verstoring in de Mijn NS systemen. Als dit al langer het geval is wil ik je adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice. Op jouw aanvraag kunnen we dit corrigeren.

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen anton042. Welkom bij de NS Community.

Heb je het enkel de laatste paar dagen geprobeerd? Dan kan dit te maken hebben met een grote verstoring in de Mijn NS systemen. Als dit al langer het geval is wil ik je adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice. Op jouw aanvraag kunnen we dit corrigeren.

Goedemorgen, 

Op 2 januari 2020 ben ik vergeten in te checken op station Anna Paulowna,, graag zou ik de 29 euro terug willen. 

Mvg Willem 

Reputatie 5

Willem-denk nou eens ff na voor je zomaar wat aanhaakt.

Het is in de webwereld nooit verstandig zomaar een heel ander item aan iets aan te haken (al denk ik dat je gezocht hebt in dit systeem). En met deze weinige gegevens kan uiteraard niemand iets, je zal minstens het nr van de kaart moeten doorgeven. Bovendien is het 20 eur en geen 29-dus als je een hele lange reis hebt gemaakt kan het zelfs voordeliger hebben uitgepakt.

vergeten INcheck kan niet direkt online worden gecorrigeerd, vergeten UITcheck wel-daar is zelfs een aparte site voor.

Goedemorgen, 

Op 2 januari 2020 ben ik vergeten in te checken op station Anna Paulowna,, graag zou ik de 29 euro terug willen. 

Mvg Willem 

Beste Willem1971, en welkom bij de NS Community.

Wat goed dat je je vraagt stelt! Dit kan je het allerbeste doen op onze Facebookpagina (privébericht) of bijvoorbeeld via de chat op onze website. Uiteraard kunnen we je ook telefonisch hiermee helpen. We zijn 24/7 bereikbaar op 030 751 51 55.

Reageer