beantwoord

Vergeten in en/of uit te checken met Flex abonnement

• 13 februari 2019
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Afgelopen zaterdag (9 februari) heb ik gereisd van Uitgeest naar Amsterdam Lelylaan.
Ik was in de veronderstelling, dat ik vergeten was in Uitgeest in te checken, ik doe dit alsnog op station Krommenie Assendelft. Ik reis door naar Amsterdam Lelylaan.
De volgende dag (10 februari) kom ik, in mijn account, er achter dat ik in Uitgeest wél had ingecheckt. Nu wil ik graag dat dit gecorrigeerd wordt!!
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 februari 2019, 09:36

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Badge +3
Ik zou even kijken op www.uitcheckgemist.nl en daar de incheck van Uitgeest proberen te corrigeren met een reis naar Heemskerk. Dan heb je in ieder geval een groot deel van je teveel gemaakte kosten terug. Edit: Dit geldt niet voor Flex.

Maar waarschijnlijk is je 'incheck op Krommenie-Assendelft een uitcheck geworden, en zit je met een reis zonder incheck naar Lelylaan. Dat kan volgens mij via Mijn NS rechtgezet worden, of via de klantenservice inderdaad.
Hallo MirandaW68 en welkom bij de NS Community.

Zoals Tochjo en Robert B al aangeven zijn er diverse manieren waarop je restitutie kunt vragen. Bedenk wel dat je alleen restitutie kunt vragen voor een onjuiste handeling met NS Flex via NS. Deze kun je niet op een andere manier corrigeren. Op dat moment zijn onze Live Chat of Sociale Media kanalen de beste optie. Laat je het weten als je er niet uit komt.

Reageer