beantwoord

Vergeten uit te checken bij andere vervoerder

  • 8 september 2018
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 1
Een paar dagen geleden ben ik vergeten uit te checken in een Arriva bus. Hoe kan dit regelen als ik NS Flex op mijn kaart heb?
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 september 2018, 14:06

U moet hiervoor contact opnemen met de klantenservice van NS. Hoewel het gaat om een reis met een andere vervoerder, worden alle reizen bij NS Flex in rekening gebracht door NS en kan alleen NS dit rechtzetten.

Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U moet hiervoor contact opnemen met de klantenservice van NS. Hoewel het gaat om een reis met een andere vervoerder, worden alle reizen bij NS Flex in rekening gebracht door NS en kan alleen NS dit rechtzetten.

Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie!

Reageer