beantwoord

Verkeerd bedrag afgeschreven tram.

  • 12 november 2019
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Hoi,

Bij een reis van mij in Amsterdam per tram (CS-steigereiland per 26) wordt een verkeerd bedrag afgeschreven. (1 euro teveel) het GVB geeft niet thuis omdat ik Flex heb. Hoe dit terug te vorderen? Ook denk ik handig voor de faq.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 12 november 2019, 20:39

Hallo bhobrink, welkom op de NS Community. 

Wat vreemd dat er een euro te veel in rekening is gebracht! Onze klantenservice kan kijken of de prijs de we in rekening brengen afwijkt van wat er op de site van 9292 staat en dit aanpassen.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo bhobrink, welkom op de NS Community. 

Wat vreemd dat er een euro te veel in rekening is gebracht! Onze klantenservice kan kijken of de prijs de we in rekening brengen afwijkt van wat er op de site van 9292 staat en dit aanpassen.

Welkom op dit forum:

 

Was het teveel betaalde soms € 0,96?? Zou zomaar onderstaand probleem kunnen zijn.

 

https://community.ns.nl/ns-flex-60/overstapkorting-niet-gekregen-bij-ns-flex-56664

Dank Woefdram voor de reactie. Het is in dit geval geen overstapkorting. Ik kwam uit de trein.

Fijn als de klantenservice kan kijken naar de afwijking Maxime.

 

Misschien niet duidelijk aangegeven, maar ik bedoel dat jij contact met ze mag opnemen hiervoor. Hopelijk is het snel aangepast!

Reageer