beantwoord

Verkeerd bedrag correctie vergeten uit te checken bij ns flex dal

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag op zaterdag nacht van Arnhem naar Doetinchem gereisd. Ik ben vergeten uit te checken op station Doetinchem. Ik heb hiervoor de correctie kunnen doorgeven in mijn ns account. Nu heb ik een ns flex dal abonnement, maar is het bedrag dat ik terug krijg hiervoor te laag. Er is geen rekening gehouden met de 40% korting en dus is er uit gegaan van de volle prijs voor 2e klas. Klopt het dat er met deze correctie geen rekening wordt gehouden met je abonnement? Zo niet, hoe zorg ik dat ik de rest ook terug krijg? 

icon

Beste antwoord door Olav93 29 February 2024, 06:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik vrees dat u hierover contact op moet nemen met de klantenservice, wat helaas niet via dit forum kan, ondanks dat het op de website onder dat kopje op de website staat. Dit forum is bedoeld om reizigers elkaar te laten helpen. De klantenservice bereikt u via de sociale mediakanalen van NS of de chatfunctie op de website, telefonisch of per post.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, je kunt het beste bellen, chatten of via X of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

Bedankt voor de antwoorden. Ik ga het op die manier verder oppakken. 

Reageer