beantwoord

Verkeerde berekening

• 11 september 2020
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo , 

Op 24 augustus 2020 om 19:46 uur was ik reizte met bus 312 van busstation Barda (spoor S) naar bushalte woonboulevard in Barda . het kost is €1.87 Maar ns heeft €8 voor mij berekend.
Corrigeer deze fout alstublieft.

Groetjas, 
P.Nikghadam

icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 september 2020, 14:11

Goedemiddag P.Nikghadam en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. Deze community is in eerste instantie een reiziger-helpt-reiziger kanaal.

We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Dat ligt er aan. Als TS NS Flex heeft moet hij/zij bij de klantenservice van NS zijn voor restitutie. Als er op saldo gereisd is dient hij/zij zich bij de klantenservice van Arriva te melden. 

Duidelijk ik zie ook dat het dubbele topic inmiddels verwijderd is?

Klopt. Gezien er hier meerdere reacties waren geplaatst en hier ook geen persoonsgegevens zijn geplaatst leek het me handig om te te behouden. :)

Goedemiddag P.Nikghadam en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. Deze community is in eerste instantie een reiziger-helpt-reiziger kanaal.

We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!

Volgens mij moet TS niet bij NS zijn maar bij de busmaatschappij, ik gok in Breda. Barda zegt mij niets.

Ik heb het vermoeden dat hij gebruikt maakt van een NS Flex abonnement, ook gezien hij dit topic in de NS Flex categorie heeft geplaatst. In dat geval factureren wij de reiskosten in de bus en zullen wij het ook kunnen corrigeren.

Duidelijk ik zie ook dat het dubbele topic inmiddels verwijderd is?

Reageer