beantwoord

Verkeerde email bij aanmaken van account

• 7 september 2018
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Ik heb een NS Flex geabonneerd. Bij het ivullen van mijn gegevens heb ik verkeerd email adres ingevuld. Ik heb dus echter geen email ontvangen om mijn account te activeren. Ik heb nu een nieuwe account aangemaakt met het juiste email adres, maar ik kan alle gegevens, vooral mijn OV chipkaart nummer, niet invullen omdat al in jullie bestand staat. Wat kan ik doen.
[h4]Dit is mijn referentie nummer: *********[/h4]

Mijn juist email adres is ********************@yahoo.com

Graag hoor ik van jullie

MVG
Mohamed Kunowah Tinu Xumarie Kiellow
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 september 2018, 21:24

Goedenavond medoski en welkom bij de NS Community,

Ik heb je e-mailadres en referentienummer onherkenbaar gemaakt in verband dat er anders misbruik van kan worden gemaakt. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij het e-mailadres wijzigen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond medoski en welkom bij de NS Community,

Ik heb je e-mailadres en referentienummer onherkenbaar gemaakt in verband dat er anders misbruik van kan worden gemaakt. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij het e-mailadres wijzigen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer