Heeft iemand anders ook last van een andere factuurdatum dan dat die normaal heeft?
Bij mij stond het altijd eerst op de 1e van de maand. Sinds 10/11 dagen staat die nu op de laatste dag van de maand en is de huidige maand nog niet gewisseld naar de nieuwe maand? Gebeurd dit gewoon op je normale factuurdag, bij mij dus de 1e van de maand? En moet ik nu wachten tot het einde van deze maand voordat het gereset zal worden? Dan heb ik 2 facturen in een, wil graag per maand een factuur hebben.
Beste antwoord door Stijn NS
Update: Ik heb de situatie van dennisg bekeken en heb dit overlegd met collega's. Vooralsnog lijkt het erop dat dit puur een aanpassing is in de weergave binnen het Mijn NS account, maar heeft het geen verdere gevolgen voor de factuur zelf. De data die daarvoor gehanteerd zijn lijken ongewijzigd. Ik heb het opmerken hiervan uiteraard doorgegeven aan onze NS Flex afdeling. Mocht ik daar een terugkoppeling op krijgen dan zal ik daar hier over informeren, maar ik acht die kans vrij klein.
Mocht er toch gemerkt worden dat er iets inhoudelijks veranderd aan de factuur, dan lees ik dat natuurlijk ook graag!
Bekijk origineel
Mocht er toch gemerkt worden dat er iets inhoudelijks veranderd aan de factuur, dan lees ik dat natuurlijk ook graag!