beantwoord

verkeerde geboorte datum

• 17 december 2019
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Ik heb vanmiddag een NS flex abonnement aangevraagd voor mijn partner, de kaart komt over 10 dagen.  

Bij controle op “ Mijn NS ” abonnement staat nu zijn geboortedatum!  ( Ik heb al jaren een NS abonnement) . Bij het invoeren van zijn gegevens voor het FLEX abonnement  heb ik hetzelfde Email adres gebruikt en ook dezelfde adres gegevens omdat wij al jaren op het zelfde adres wonen. 

Het zijn dus mijn reisgegevens en mijn kaartnummer maar op zijn geboorte datum. 

Kan ik de kaartgegevens aanpassen als de nieuwe kaart er is of kan de geboorte datum aangepast worden.     

icon

Beste antwoord door Sascha NS 17 december 2019, 20:42

Goedenavond wroudshoorn!

Zo te lezen is het mis gegaan bij het bestellen van het abonnement. De aanvraag is waarschijnlijk gedaan terwijl je zelf ingelogd was in je Mijn NS account, waardoor het abonnement automatisch is gekoppeld aan jouw gegevens. Dit is opzich nog wel te wijzigen, maar op de OV-chipkaart zal het ook verkeerd staan en dit is niet te wijzigen. Ik wil je daarom vragen om nogmaals het NS Flex abonnement aan te vragen. Maak voor dit proces alsjeblieft een volledig nieuw Mijn NS account aan zodat er geen sprake kan zijn van een conflict in de persoonsgegevens. De persoonsgegevens van het Mijn NS account dienen volledig overeen te komen met de gegevens van de persoon die het NS Flex abonnement wil gaan gebruiken. 

Voor het beeindigen van het foutieve NS Flex abonnement kan je terecht bij onze klantenservice. Dit kan pas gebeuren zodra je de nieuwe OV-chipkaart hebt ontvangen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er mis is gegaan en om dit te laten corrigeren. Dat kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook.

Goedenavond wroudshoorn!

Zo te lezen is het mis gegaan bij het bestellen van het abonnement. De aanvraag is waarschijnlijk gedaan terwijl je zelf ingelogd was in je Mijn NS account, waardoor het abonnement automatisch is gekoppeld aan jouw gegevens. Dit is opzich nog wel te wijzigen, maar op de OV-chipkaart zal het ook verkeerd staan en dit is niet te wijzigen. Ik wil je daarom vragen om nogmaals het NS Flex abonnement aan te vragen. Maak voor dit proces alsjeblieft een volledig nieuw Mijn NS account aan zodat er geen sprake kan zijn van een conflict in de persoonsgegevens. De persoonsgegevens van het Mijn NS account dienen volledig overeen te komen met de gegevens van de persoon die het NS Flex abonnement wil gaan gebruiken. 

Voor het beeindigen van het foutieve NS Flex abonnement kan je terecht bij onze klantenservice. Dit kan pas gebeuren zodra je de nieuwe OV-chipkaart hebt ontvangen.

Reageer