beantwoord

Verrekening oude abonnement bij overstap NS Flex

• 21 december 2018
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 19 reacties
Afgelopen week ben ik overgestap van een Weekend Vrij naar een Flex Weekend Vrij abonnement.
Nou heb ik begin deze maand al wel betaald voor mijn Weekend Vrij abonnement, voor de periode 4 december t/m 3 januari.
Alleen bij het nieuwe NS Flex-abonnement kreeg ik de eerste factuur voor de periode 19 dec-18 jan. Wordt het bedrag voor het oude Weekend Vrij voor de periode 19 dec- 3 jan nog een keer automatisch teruggestort? Of moet ik dan contact opnemen met de klantenservice?
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 december 2018, 14:43

Het te veel betaalde abonnementsgeld voor het klassieke Weekend Vrij-abonnement zal worden teruggestort op de bankrekening waar het van afgeschreven is. Het wordt niet verrekend met een factuur van NS Flex.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bij de eerste maandafrekening wordt alles verrekend. Niet alleen de reizen maar ook de teruggave naar rato van het opgezegde abonnement.
Badge +3
Het te veel betaalde abonnementsgeld voor het klassieke Weekend Vrij-abonnement zal worden teruggestort op de bankrekening waar het van afgeschreven is. Het wordt niet verrekend met een factuur van NS Flex.

Reageer