beantwoord

vervolg handeling bij overstap flex

  • 16 januari 2021
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb net mijn abonnement gewijzigd naar Flex NS. Zie nu dat ik voor 15/2 nog een handeling moet verrichten bij een kaart automaat in NE. Ik zal daar vanwege verblijf buitenland niet toe in staat zijn. Wat te doen? Dank

icon

Beste antwoord door Tamzin 16 januari 2021, 09:36

Uw oude abonnement moet via de automaat van de kaart worden gehaald en uw nieuwe Flex moet er worden opgezet. Gebeurt dat niet voor 15/2 dan vervalt de wijziging automatisch en blijft uw oude abonnement alsnog gewoon door lopen.

U kunt het beste de Klantenservice bellen want ik denk dat dit niet oplosbaar is als u voor 15/2 niet in Nederland komt. Opzeggen van uw huidige abonnement is wellicht de enige optie, dat kan wel vanuit het buitenland via de Klantenservice. Als ik het goed heb wordt uw huidige kaart dan (definitief) geblokkeerd. Als u dan weer in Nederland bent kunt u een nieuwe kaart met Flex bestellen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Uw oude abonnement moet via de automaat van de kaart worden gehaald en uw nieuwe Flex moet er worden opgezet. Gebeurt dat niet voor 15/2 dan vervalt de wijziging automatisch en blijft uw oude abonnement alsnog gewoon door lopen.

U kunt het beste de Klantenservice bellen want ik denk dat dit niet oplosbaar is als u voor 15/2 niet in Nederland komt. Opzeggen van uw huidige abonnement is wellicht de enige optie, dat kan wel vanuit het buitenland via de Klantenservice. Als ik het goed heb wordt uw huidige kaart dan (definitief) geblokkeerd. Als u dan weer in Nederland bent kunt u een nieuwe kaart met Flex bestellen. 

Hartelijk dank!

Reageer