beantwoord

Vraag over factuur, correctietarief reis zonder checkin

• 4 december 2018
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb een vraag. Op mijn meest recente NS flex factuur staat een correctietarief van 12 euro, voor een reis zonder checkin. Het gaat om een reis van Utrecht terwijde naar Utrecht centraal...

het is mijn bedoeling altijd in en uit te checken. De terugreis is ook keurig in en uitgecheckt. Ik vermoed dat de incheckpaal op terwijde mijn kaart niet gepakt heeft. Dat gebeurt regelmatig, soms moet je het wel 10 keer proberen. Meestal ben ik er scherp op. Ik was die dag echter met mijn 2 kids onder de 2 dus vermoed dat ik toen iets minder scherp was.

kan dit tarief gecorrigeerd worden? Ik woon bij terwijde, doe deze reis vaker en ben die dag ook van Utrecht naar terwijde teruggereisd. Ik heb toen wel in en uitgecheckt. Kortom: ik vind dat het plausibel is dat het hier om een foutje gaat en dat het gaat om de reis op traject terwijde- Utrecht.

het gaat om factuurnr 440000552832
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 december 2018, 17:34

Hallo Fannyyv, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit is voorgevallen, maar mijn collega's van de Klantenservice kunnen dit uiteraard voor je rechtzetten. Je kunt telefonisch contact met hun opnemen via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Aan de hand van je gegevens wordt je reis dan gecorrigeerd en dit zul je terugzien op de volgende factuur.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Fannyyv, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit is voorgevallen, maar mijn collega's van de Klantenservice kunnen dit uiteraard voor je rechtzetten. Je kunt telefonisch contact met hun opnemen via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Aan de hand van je gegevens wordt je reis dan gecorrigeerd en dit zul je terugzien op de volgende factuur.

Reageer