beantwoord

vraag over Ns flex

• 6 september 2018
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

hallo beste mensen, nu had ik nog een vraag over ns flex , kan je met ns flex dan ook onbeperkt reizen ? of zit er bijvoorbeeld een limiet aan dat je tot 50 euro in de min kan reizen, of kan je gewoon onbeperkt reizen en dan word het iedere maand van je rekening afgeschreven.
vriendelijke groet Jelmer
icon

Beste antwoord door Robert B 6 september 2018, 15:52

Daaraan zitten geen beperkingen. Je krijgt gewoon maandelijks een factuur/incasso voor de gemaakte kosten.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Daaraan zitten geen beperkingen. Je krijgt gewoon maandelijks een factuur/incasso voor de gemaakte kosten.
Hi jellybel. Welkom bij de Community.

Met NS Flex kan je onbeperkt reizen. Alle kosten worden achteraf van je rekening afgeschreven. Mocht je bijvoorbeeld veel gaan reizen is het kijken naar een geschikt abonnement geen slecht idee 😉.
Reputatie 3
NS Flex is niet gelimiteerd.
Je zou er iedere dag Utrecht Maastricht vv mee kunnen doen. 23,90 e.reis 2e klas. 47,80 per dag.

Met een Dal Vrij (130 per maand zijn dat 3 retourtje en reis je 1e klas. Wel na 9 en niet tussen 16-18:25)

Ik zie het als onbeperkt maar niet unlimited 😂
Hi jellybel. Welkom bij de Community.

Met NS Flex kan je onbeperkt reizen. Alle kosten worden achteraf van je rekening afgeschreven. Mocht je bijvoorbeeld veel gaan reizen is het kijken naar een geschikt abonnement geen slecht idee 😉.

heee nee idd klopt thxx voor de tip ik reis regelmatig en best wel veel eingelijkss

Reageer