beantwoord

Waar blijft mijn factuur?

• 3 december 2018
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 1
Ik geloof niet dat het administratief helemaal goed gaat met NS-Flex. 30 oktober kreeg ik een factuur zonder mijn abonnementskosten (37 euro, weekend vrij 1e klas) alleen met de reiskosten.
Nu stond er tot 30 november dat mijn factuur rond 30 november verwacht werd met een bedrag van de reiskosten en 2 keer abonnement. Nu staat datzelfde bedrag er nog steeds en is de verwachte factuurdatum 30 december. Ik begin nu toch wel een beetje de draad kwijt te raken en weet niet meer welk bedrag ik voor wanneer moet reserveren voor NS Flex

icon

Beste antwoord door Denice NS 12 december 2018, 09:43

Update: Er bleek bij een aantal klanten iets fout te zijn gegaan. Er zal deze week een factuur van 30 november worden aangemaakt!
Bekijk origineel

2 reacties

Hmm, ik kan me goed voorstellen dat je hier geen hoogte van krijgt. Ik namelijk ook niet! Ik wil daarom graag even met je meekijken. Zou je mij via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer willen sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Update: Er bleek bij een aantal klanten iets fout te zijn gegaan. Er zal deze week een factuur van 30 november worden aangemaakt!

Reageer