beantwoord

Waar kan ik mijn totale kosten inzien?

Hallo,

Ik zou graag willen weten waar ik mijn totale kosten kan inzien, en of ik gewaarschuwd kan worden wanneer ik bijvoorbeeld in totaal 30,- aan kosten heb?

Ik had ergens gelezen dat je dat kan inzien in de app, maar ik kan dat nergens vinden.

groet,

Sven
icon

Beste antwoord door Robert B 12 januari 2019, 14:37

Welkom bij de NS Community!

Bij NS Flex kan je de lopende kosten wel zien in Mijn NS, maar nog niet in de app. Er is dus helaas ook geen limiet in te stellen waarna je een seintje krijgt.

Wat je gelezen/gezien hebt komt waarschijnlijk uit ontwikkelomgevingen, en die zijn (nog) niet beschikbaar voor iedereen. @RailRunner15 had laatst een screenshot daarvan gepost hier, over hoe het er in een app uit zou zien.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Bij NS Flex kan je de lopende kosten wel zien in Mijn NS, maar nog niet in de app. Er is dus helaas ook geen limiet in te stellen waarna je een seintje krijgt.

Wat je gelezen/gezien hebt komt waarschijnlijk uit ontwikkelomgevingen, en die zijn (nog) niet beschikbaar voor iedereen. @RailRunner15 had laatst een screenshot daarvan gepost hier, over hoe het er in een app uit zou zien.
Hallo svendefretes en welkom bij de NS Community.

Zoals Robert B al aangeeft zijn de opties die je nu aangeeft nog niet beschikbaar. We zijn NS Flex, en de bijbehorende zaken in Mijn NS, nog wel steeds aan het ontwikkelen en wellicht komen deze features wel in de toekomst. Tot die tijd is het inloggen op Mijn NS via een browser de enige manier om bij te houden hoeveel kosten je hebt gemaakt.

Reageer