beantwoord

waar vindt ik de specificatie van mijn factuur?

• 25 november 2019
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

GOEDENDAG, ik heb sinds een 2 maanden een nsflex abonnement op mijn gvb chipkaart geladen. Ik krijg nu van de ns een factuur bedrag te betalen, maar kan nergens de factuur en/of de specificatie vinden, itt hetgeen gezegd wordt. Ook al heb ik niet met de ns gereisd maar alleen met het gvb, dan kan er toch een gespecificerde nota gestuurd worden. Alle gegevens zijn wel te achterhalen in de app.

icon

Beste antwoord door Momo 25 november 2019, 18:27

Ik sta soms echt versteld dat bepaalde basiskennis niet aanwezig is bij sommige klantenservice medewerkers. Wanneer u een NS Flex abonnement heeft en daarmee met GVB of een andere bus/tram/metro vervoerder heeft gereisd dan komt dit op de NS Flex factuur te staan. Deze facturen moeten op de website in uw MijnNS account te zien zijn.

Wel was er eerder vandaag een storing waardoor facturen niet te downloaden waren, maar dat is sinds halverwege vanmiddag weer verholpen.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

In Mijn NS kunt u een gespecificeerde factuur vinden, bij Facturen.

Ziet u daar geen factuur? Neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Helaas kan ik geen gespecifjceerde factuur vinden. De klantenservice vertelt mij, dat ik die gespecificeerde factuur bij het gvb moet halen, omdat ik alleen met het gvb gereisd heb! Dat vind ik raar, ik moet wel de ns betalen, maar waarvoor kunnen ze me niet vertellen, terwijl ik wel de gvb reishistorie in " mijn ns" terug kan vinden. Kan dat niet anders?

Badge +3

De klantenservice vertelt mij, dat ik die gespecificeerde factuur bij het gvb moet halen, omdat ik alleen met het gvb gereisd heb!

Dat is onzin. Spijtig dat de klantenservice u verkeerd heeft geïnformeerd. U zou opnieuw contact kunnen opnemen met de klantenservice in de hoop dat u nu iemand treft die wel verstand van zaken heeft.

Badge +3

Kijk op pagina 2 van je factuur voor de specificatie.

Facturen staan overigens niet bij ‘Mijn NS’ in de app, maar op de website van Mijn NS.

Reputatie 7
Badge +3

Ik sta soms echt versteld dat bepaalde basiskennis niet aanwezig is bij sommige klantenservice medewerkers. Wanneer u een NS Flex abonnement heeft en daarmee met GVB of een andere bus/tram/metro vervoerder heeft gereisd dan komt dit op de NS Flex factuur te staan. Deze facturen moeten op de website in uw MijnNS account te zien zijn.

Wel was er eerder vandaag een storing waardoor facturen niet te downloaden waren, maar dat is sinds halverwege vanmiddag weer verholpen.

Bedankt voor de hulp. Vooral de laatste tip was erg goed. Ik heb géén contact meer opgenomen met de klantenservice, dat leek mij niet zo nuttig.

Bedankt

Reageer