beantwoord

Waarom doet mijn abonnement het niet meer?

  • 28 maart 2019
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

icon

Beste antwoord door Robert B 28 maart 2019, 22:03

Welkom!

Er is/was een storing bij GVB waardoor NS Flex (of Business Card) niet herkend werd en je op saldo reisde. Van station naar werk toevallig met GVB gereisd?

Bij een GVB servicebalie kan je dan het saldo weer op 0 laten zetten en dan zou het opgelost moeten zijn.

Zie ook https://community.ns.nl/abonnementen-2/incorrect-rekeningnummer-op-factuur-47156/index5.html#post381401 en de daarop volgende reacties.

Saldo zelf laden/bijvullen bij een NS (kaart)automaat kan niet met Flex! Dat kan hooguit nog (indien nodig) bij apparaten van andere vervoerders of bij een supermarkt e.d.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Mink en welkom bij de NS Community.

Wat balen dat je abonnement het van het ene op het andere moment niet meer werkt. Normaliter zou ik je doorverwijzen naar onze Klantenservice maar ik begrijp uit je bericht dat je daar al bent geweest. Daarom wil ik je vragen mij een privébericht te sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres. Ik zal dan uitzoeken wat er precies aan de hand is. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht".
Badge +3
Welkom!

Er is/was een storing bij GVB waardoor NS Flex (of Business Card) niet herkend werd en je op saldo reisde. Van station naar werk toevallig met GVB gereisd?

Bij een GVB servicebalie kan je dan het saldo weer op 0 laten zetten en dan zou het opgelost moeten zijn.

Zie ook https://community.ns.nl/abonnementen-2/incorrect-rekeningnummer-op-factuur-47156/index5.html#post381401 en de daarop volgende reacties.

Saldo zelf laden/bijvullen bij een NS (kaart)automaat kan niet met Flex! Dat kan hooguit nog (indien nodig) bij apparaten van andere vervoerders of bij een supermarkt e.d.

Reageer