beantwoord

waarom geen NS flex met EBS korting?

• 14 november 2019
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Goedenavond, sinds een jaar gebruik ik, naar alle tevredenheid, NS flex met daluren korting. Nu ga ik verhuizen en zal ook regelmatig met de bus moeten reizen in de daluren. Ik begreep dat er ook daluren korting is, om te reizen met EBS bussen, voor €7,50 per maand (regio waterland/Amsterdam woon ik). Nu lees ik net dat deze daluren korting niet samen gebruikt kan worden met NS flex, waarom is dit? Of moet ik deze vraag stellen bij EBS?

icon

Beste antwoord door Momo 15 november 2019, 00:05

NS Flex en kortingsabonnementen van busbedrijven werken (nog) niet goed samen. Soms werkt het wel, maar heel vaak ook niet. EBS kan hier ook niets aan veranderen. Hopelijk zal dat in de toekomst wel kunnen.  Voor nu is het het beste voor een busabonnement een aparte OV-chipkaart te hebben in zo’n geval.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

NS Flex en kortingsabonnementen van busbedrijven werken (nog) niet goed samen. Soms werkt het wel, maar heel vaak ook niet. EBS kan hier ook niets aan veranderen. Hopelijk zal dat in de toekomst wel kunnen.  Voor nu is het het beste voor een busabonnement een aparte OV-chipkaart te hebben in zo’n geval.

Hartelijk dank voor het super snelle antwoord. En fijn dat het op die manier wel kan, wat dat had ik al bedacht, maar wist niet of dit kon/mocht👍🏼

Reageer