beantwoord

waarom heb ik een factuur ontvangen van jullie wanneer ik duidelijk had vorige jaar jullie had gevraagd om al jullie services met mij om te sluiten?

• 25 april 2020
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

alstublieft waarom krijg ik een bedrag voor 16 euro especiaal wanneer ik duidelijk vorige jaar jullie heb gevraagd om jullie services te eindigen ik wou alles dicht sluiten mijn kaart abonnement alles jullie zijde dat dit zou gebeuren maar dit is blijkbaar niet gedaan ik wil jullie niks betaalen omdat ik jullie services niet meer wil gebruiken en heb ik ook niet gebruikt kun jullie dit bedrag onder dit factuur nummer 440001398688 kun jullie dit weizigen en mij gewoon met rust laaten want dit is gewoon robbery alles sluiten ik wil niks te doen hebben met jullie hoe meer duidelijk moet iemand zijn echt waar niet normaal

icon

Beste antwoord door loklok8 25 april 2020, 04:50

Wij kunnen hier op de community niet kijken in uw persoonlijke gegevens. Het advies is om contact op te nemen met de klantenservice om te kijken waar het mogelijk mis is gegaan. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Wij kunnen hier op de community niet kijken in uw persoonlijke gegevens. Het advies is om contact op te nemen met de klantenservice om te kijken waar het mogelijk mis is gegaan. 

Hoi abdulsamatar, welkom op de NS Community. 

Ik raad je aan om het advies van loklok8 op te volgen. De Klantenservice zal dit kunnen ophelderen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik vraag me ook of dit wel voor een abonnement is. Ik ken geen abonnement wat €16 euro kost.

Behalve contact opnemen met de klantenservice zou u ook kunnen kijken in uw MijnNS account waar deze factuur voor is. Wanneer dat voor iets is wat u niet gebruikt heeft kunt u dat aangeven bij de klantenservice.

Badge +3

Enige bedrag aan reiskosten van €16 dat ik kan bedenken is een uitcheck gemist met Altijd Vrij en een incheck in de spits. Had je voorheen Altijd Vrij? Dan kijk even in Mijn NS bij je facturen.

Kan ook nog zijn voor fiets-gerelateerde zaken, dus (een combinatie van) OV-fiets en stallen op rekening van je eigen fiets, maar die beginnen (als je geen Flex hebt) met een 9.

Reputatie 7
Badge +3

Maar als het abonnement al vorig is gestopt dan valt de eerste mogelijkheid af. Misschien inderdaad iets met een fiets die door de Corona situatie lang in een stalling met stallen op rekening heeft gestaan en daar nu weg gehaald is. Maar dat zou moeten blijken uit de factuur die via MijnNS te checken is.

Reageer