beantwoord

Waarom heb ik twee facturen gekregen voor dezelfde maand?

• 2 februari 2021
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

Ik Heb op 1 feb een factuur gekregen voor de maand, maar dan krijg ik een dag later weer een nieuw factuur die ik moet betalen?

icon

Beste antwoord door Denice NS 2 februari 2021, 10:14

Hoi M.ktllama, welkom bij de Community.

Heb je de facturen al bekeken via je Mijn NS-account? Daar kan je een specificatie vinden van de betreffende facturen. Als je het idee hebt dat er kosten dubbel in rekening worden gebracht kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice

Bekijk origineel

6 reacties

Hi M.ktllama,

Welkom op dit forum. Deze vraag is gisteren ook al gesteld. 

Zie onderstaand voor de reactie.

Hoi M.ktllama, welkom bij de Community.

Heb je de facturen al bekeken via je Mijn NS-account? Daar kan je een specificatie vinden van de betreffende facturen. Als je het idee hebt dat er kosten dubbel in rekening worden gebracht kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice

Hi Denice,

Vraag mij toch even af waarom het telkenmale weer fout gaat. Nu zijn er dus weer 2 facturen gestuurd. Ook de korting bij weekend vrij gaat niet goed getuige de post van Johnnytvz. 

Het moet toch eens een keer gaan ophouden die constante stroom van IT-problemen. 

Dat het een dubbele factuur betreft is een aanname, Pingpong. Het gaat natuurlijk wel eens verkeerd helaas echter, aangezien wij de facturen niet kunnen zien, kunnen wij niet met zekerheid nu vaststellen dat de 2e factuur onterecht is. Vandaar mijn advies om de facturen in Mijn NS te bekijken.

Een aanname?? Ik lees dit:

Zoals nu met de eerste: factuur 440002640012 (mail ontvangen op 30 januari om 01.12u) en de volgende: factuur 440002646487 (mail ontvangen op 30 januari om 01.51u)

Beiden hebben betrekking op NS Flex, beiden hetzelfde bedrag, ik heb 1 kaart…

Ik hoor graag hoe het zit.

Moeten we er nu echt vanuit gaan dat deze klant toch 2 kaarten heeft met precies dezelfde reizen en daardoor precies dezelfde kosten??? 

Ik ga er maar voorlopig vanuit dat dit deel …. van de falende ICT bij NS is. 

Dat is een ander topic. Mijn advies is gebaseerd op bovenstaande vraag van M.ktllama waarbij we dus niet zeker weten of de bedragen hetzelfde zijn. 

Reageer