beantwoord

Waarom is mijn Flex abbonoment op mijn kaart niet te zien?

• 13 september 2018
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Ik heb vandaag telefonisch een Ns flex abbonoment afgesloten, maar deze is niet te zien op mijn kaart. Niet als ik incheck, niet als ik op een ophaalautomaat kijk. Daar staat echt alleen reizen op rekening op. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad. Staat mijn Flex abbononent dan wel aan? Ik wil niet zomaar zonder korting/abbonoment op rekening reizen.

daarnaast wilde ik inloggen op mijn ns, maar het bevestigen van mijn account is verlopen. Ik krijg geen mail om mijn wachtwoord te wijzigen en kan mijn e-mail adres niet meer gebruiken voor een nieuw abbononent. Hebben jullie hier een oplossing voor? Ik wil mijn ns account alleen aan dit mail adres koppelen.

Ik hoop dat jullie mij op deze manier kunnen helpen, ik heb vandaag al vele minuten aan de telefoon gewacht om iemand te spreken en nu klopt het weer niet.

Groeten G
icon

Beste antwoord door bryan 13 september 2018, 19:25

Als u de producten Reizen op rekening trein en Reizen op rekening bus/tram/metro op uw kaart heeft staan heeft U NS Flex op uw kaart staan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge
Als u de producten Reizen op rekening trein en Reizen op rekening bus/tram/metro op uw kaart heeft staan heeft U NS Flex op uw kaart staan.

Reageer