beantwoord

Waarom is mijn maandbedrag zonde abonnement gelijk aan mijn abonnementsprijs?

  • 17 april 2020
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Ik ben netjes flex gegaan toen iedereen een aantal weken thuis moest gaan werken. Kost 6 euro per maand meer, maar dan ben je in een crisis wel goed voorbereid. Wat schetst mijn verbazing:

Waarom staat mijn oude maand tarief, als kosten van NS Flex zonder abonnement?

icon

Beste antwoord door Tochjo 17 april 2020, 16:19

Dat informatieblokje rechtsboven werkt niet goed. Na 22 april, als de nieuwe maand is ingegaan, zult u de juiste prijs zien. Maakt u zich geen zorgen, de factuur die u uiteindelijk krijgt, zal kloppen.

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Dat informatieblokje rechtsboven werkt niet goed. Na 22 april, als de nieuwe maand is ingegaan, zult u de juiste prijs zien. Maakt u zich geen zorgen, de factuur die u uiteindelijk krijgt, zal kloppen.

Waar staat de topic met bekende problemen in Mijn NS?

Badge +3

Zijn zoveel topics over.

Zoek op (abonnements)kosten huidige lopende periode en je vindt nogal wat.

Voorbeeldje https://community.ns.nl/abonnementen-2/abo-kosten-blijven-24-euro-pmnd-bij-keuze-5-euro-per-maand-62380

Of het grote NS Flex topic, daar komt het ook regelmatig voorbij.

Reputatie 7
Badge +3

U bent overgestapt van een klassiek abonnement naar Flex? Bent u langs een kaartautomaat geweest om de wijzigingen op te halen? Als u dat niet doet, dan blijft uw oude abonnement doorlopen.

 

Zijn zoveel topics over.

Zoek op (abonnements)kosten huidige lopende periode en je vindt nogal wat.

Voorbeeldje https://community.ns.nl/abonnementen-2/abo-kosten-blijven-24-euro-pmnd-bij-keuze-5-euro-per-maand-62380

Of het grote NS Flex topic, daar komt het ook regelmatig voorbij.

Het was even wachten op de klantenservice, die reageerde ook dat meer mensen er over contact op hadden genomen. Ze ging het intern aankaarten.

Reageer