beantwoord

Waarom kan ik mijn factuur niet zien?

• 3 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Ik heb een email gekregen van: Uw nieuwe factuur .. staat voor u klaar in Mijn Ns, onder het menu facturen. Maar als ik dat probeer te openen krijg ik: Het is niet gelukt om uw facturen op te halen. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 oktober 2020, 17:24

Hallo Anoukenya30 en welkom bij de NS Community,

Is het inmiddels al gelukt met het inzien van jouw factuur? Helaas is er op dit moment een storing, maar deze speelt sinds vandaag. Soms zijn er ook andere oorzaken waardoor je deze niet kan inzien. Je kan altijd informeren bij onze klantenservice of er een storing is of dat het een andere oorzaak heeft.

Bekijk origineel

4 reacties

probeer het later nog eens, soms werkt het ineens weer

Er zijn al een tijdje problemen met het ophalen van facturen en een oplossing lijkt vooralsnog niet in zicht te zijn. Ik heb ook een e-mail gehad dat er een factuur klaarstaat, maar bekijken/downloaden lukt niet tot nu toe

Ik heb hetzelfde probleem. Krijg een mail dat ik de factuur klaar staat, maar op de site kan deze dan niet worden opgehaald.

probeer het later nog eens, soms werkt het ineens weer

Helemaal waar. Een paar uur na mijn eerder poging kan ik de factuur wel zien.

Hallo Anoukenya30 en welkom bij de NS Community,

Is het inmiddels al gelukt met het inzien van jouw factuur? Helaas is er op dit moment een storing, maar deze speelt sinds vandaag. Soms zijn er ook andere oorzaken waardoor je deze niet kan inzien. Je kan altijd informeren bij onze klantenservice of er een storing is of dat het een andere oorzaak heeft.

Reageer