beantwoord

waarom kan ik mijn NS Flex abonnement niet opzeggen?

• 30 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 1543 Bekeken

Ik ben slechts af en toe in Nederland en besloot daarom een NS Flex abonnement te nemen.
Recentelijk ben ik van 7 oktober tot 28 oktober in Nederland geweest en heb toen een NS Flex dal uren kortingsabonnement aangeschaft (23euro, ingangsdatum: 3/10/18). Nu ben ik weer uit Nederland vertrokken en wil ik dit abonnement stopzetten. Maar de website geeft aan dat dit niet mogelijk is (zie screenshot hieronder). Waarom zou ik pas vanaf 4/11/18 mijn abonnement kunnen wijzigen? Waar moet ik aangeven dat ik na de eerste maand (3/10/18 - 3/11/18) wil stoppen?

Ik wil voorkomen dat ik voor een tweede maand ga betalen. Alle hulp is welkom.

icon

Beste antwoord door Tochjo 30 oktober 2018, 19:16

Een NS Flex-abonnement kan pas een maand na de ingangsdatum (of de vorige wijziging) gewijzigd worden. In uw geval kunt u het abonnement dus pas 4 november stopzetten (wijzigen in NS Flex zonder abonnement). Het kan zijn dat de tweede maand dan op de eerstvolgende factuur staat, maar die kosten krijgt u dan een maand later gerestitueerd. Nu al aangeven dat u per 4 november wilt stopzetten, is niet mogelijk.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Edit. @Tochjo was me voor.
Badge +3
Een NS Flex-abonnement kan pas een maand na de ingangsdatum (of de vorige wijziging) gewijzigd worden. In uw geval kunt u het abonnement dus pas 4 november stopzetten (wijzigen in NS Flex zonder abonnement). Het kan zijn dat de tweede maand dan op de eerstvolgende factuur staat, maar die kosten krijgt u dan een maand later gerestitueerd. Nu al aangeven dat u per 4 november wilt stopzetten, is niet mogelijk.

Reageer