beantwoord

Waarom kan ik niet in en uitchecken in de bus met NS Flex?

• 1 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 271 Bekeken

Vanmorgen NS Flex op mijn OV- Chipkaart gezet.
Inchecken in de bus naar Zwolle van uit Apeldoorn was geen probleem vanmorgen, maar uitchecken in Zwolle wilde niet want tijdens het uitchecken kreeg ik een foutmelding. -4,00 korting niet mogelijk. Of iets dergelijks.

Toen ik in Zwolle op het station incheckte bij een poortje kon ik gewoon in- en uitchecken maar toen ik in de bus stapte en daar wilde inchecken kreeg ik weer een foutmelding en kon ik niet inchecken en uitchecken.

Wat nu? Ik heb al op mijn NS en mijn OV chipkaart gekeken maar ik zie geen foutmelding....
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice maar ik heb nog geen antwoord gekregen.

Help! Over 4 uur moet ik weer terug reizen, wat moet ik doen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Denice NS 1 oktober 2018, 14:54

Hi k.hagemeijer. Welkom bij de Community.

Vervelend dat NS Flex in de bus niet lijkt te werken 😞. Heb je intussen eventueel al opnieuw contact gehad met onze Klantenservice?
Bekijk origineel

4 reacties

Hi k.hagemeijer. Welkom bij de Community.

Vervelend dat NS Flex in de bus niet lijkt te werken 😞. Heb je intussen eventueel al opnieuw contact gehad met onze Klantenservice?
Hetzelde probleem hier... kan je met flex dus niet op rekening reizen in de bus? Moest duur kaartje kopen nu. Erg vervelend...
Dat is erg onhandig inderdaad Dorien01, zou je misschien even contact willen opnemen met onze Klantenservice? Zo kunnen mijn collega's even kijken wat er aan de hand is. Ik lees het graag wanneer jullie erachter zijn gekomen wat er aan de hand is.

Succes! 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Hetzelde probleem hier... kan je met flex dus niet op rekening reizen in de bus? Moest duur kaartje kopen nu. Erg vervelend...
Heb je NS flex pas op een bestaande kaart gezet en daarna geactiveerd bij een automaat?
Of heb je er een busabonnement opstaan? Busabonnementen met Flex op 1 kaart werken niet goed.

Reageer