beantwoord

Waarom kan ik niet overstappen op NS Flex

• 1 september 2018
  • 2 reacties
  • 1386 Bekeken

Ik zou heel erg graag willen overstappen op NS Flex. Als ik naar de 'Mijn NS' ga, staat er rechts in beeld ook een column met 'stap nu over naar NS Flex', alleen telkens als ik erop klik krijg ik de melding dat ik niet kan overstappen naar NS Flex. Waar komt dit vandaan en is er iets wat ik hieraan kan doen?
icon

Beste antwoord door Robert B 1 september 2018, 18:07

Let bij het bestellen via de webshop wel op!

Als het op een bestaande kaart is dan moeten eerst alle abonnementen (incl. OV-fiets) daarop beëindigd worden, anders lukt het niet. Maar dat gebeurt meestal automatisch.

Als je NS Flex op een nieuwe kaart bestelt (wat altijd lukt) dan moet je de lopende abonnementen op je huidige kaart zelf beëindigen.

Voor OV-fiets maakt dat natuurlijk weinig uit (want is gratis) maar andere abonnementen blijven anders doorlopen. En als die nog in het eerste jaar zitten kán je ze niet eens beëindigen, hooguit na contact met de klantenservice uit coulance.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Let bij het bestellen via de webshop wel op!

Als het op een bestaande kaart is dan moeten eerst alle abonnementen (incl. OV-fiets) daarop beëindigd worden, anders lukt het niet. Maar dat gebeurt meestal automatisch.

Als je NS Flex op een nieuwe kaart bestelt (wat altijd lukt) dan moet je de lopende abonnementen op je huidige kaart zelf beëindigen.

Voor OV-fiets maakt dat natuurlijk weinig uit (want is gratis) maar andere abonnementen blijven anders doorlopen. En als die nog in het eerste jaar zitten kán je ze niet eens beëindigen, hooguit na contact met de klantenservice uit coulance.
Welkom bij onze NS Community, Marrjolijn :)

Jammer om te lezen dat het overstappen niet meteen lukt. Wellicht dat het wel lukt wanneer je het nu nog eens probeert of wanneer je de bestelling voor je NS Flex abonnement via deze pagina in orde maakt.

Reageer