beantwoord

waarom neemt ns klachten niet serieus

• 6 maart 2020
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

Ik heb zojuist een chat "gesprek" gehad via de ns klantenservice. Ik ben al meer dan 1uur "in gesprek", maar ik krijg zelden en nauwelijks reactie. Ik vraag een simpele restitutie omdat ns kosten in rekening brengt voor reizen tijdens daluren, ondanks een dalvrij abonnement. Ik geef data, bedragen, kaartnummer, gegevens, en telkens ben ik weer tijden aan het wachten, en ik heb nog steeds geen antwoord of restitutie...

icon

Beste antwoord door MoDe 6 maart 2020, 22:02

De chat werkt niet altijd even snel. Als je gegevens, overzichten e.d. wilt doorgeven dan zijn Twitter en Facebook, beiden via pb, vaak een snellere optie.

De reizen waarom het gaat, zijn die allen in de dal-uren begonnen? De incheck moet in de dal-uren zijn, uitchecken mag in de spits.

Een andere reden dat de reizen gerekend zijn, kan omdat het abonnement niet op de kaart geactiveerd is. Heb je bij het aangaan van het abonnement deze ook via de kaart automaat geactiveerd?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De chat werkt niet altijd even snel. Als je gegevens, overzichten e.d. wilt doorgeven dan zijn Twitter en Facebook, beiden via pb, vaak een snellere optie.

De reizen waarom het gaat, zijn die allen in de dal-uren begonnen? De incheck moet in de dal-uren zijn, uitchecken mag in de spits.

Een andere reden dat de reizen gerekend zijn, kan omdat het abonnement niet op de kaart geactiveerd is. Heb je bij het aangaan van het abonnement deze ook via de kaart automaat geactiveerd?

Reputatie 7
Badge +3

Kan het zijn dat je eerste incheck in spits was en je bij overstappen in de spits hebt uitgecheckt en gelijk weer ingecheckt, denkend dat dan een nieuwe reis tegen daltarief (in jouw geval vrij) begint?  Wanneer er minder dan 35 minuten tussen de uit en de incheck zit wordt het gezien als 1 reis en blijf je tegen spitstarief reizen. 

Jammer dat je niet snel wordt geholpen op de chat. Het kan soms erg druk zijn, waardoor het even kan duren voordat je een reactie krijgt. Dit geldt ook voor de andere kanalen. Mijn excuses hiervoor. Wellicht is het sneller om via Facebook contact op te nemen, daarbij kunnen we de verstrekte NAW-gegevens langer gebruiken dan op op de chat. Laat je me weten zodra het gelukt is?

Reageer