beantwoord

Waarom zie ik niks over weekend vrij op mijn nieuwe ov chipkaart met flex (ingangsdatum morgen)?

• 27 september 2018
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

(Ik heb deze vraag gisteren ook ergens ingetypt, als reactie op een er op lijkende vraag maar dit lijkt geheel te zijn verdwenen?)
Ik heb vrijdag 21 september 2018 een nieuwe OV Chipkaart met NS Flex en een Weekend Vrij 1e klas besteld, ingangsdatum vrijdag 28 september.
Gisteren woensdag 26 september heb ik de kaart ontvangen. In Mijn NS staat dat er geen producten op de kaart staan. Voor de volledigheid: ook bij "mijn bestellingen" staat niets.
Bij de kaartautomaat op het station (gisteren) werd wel NS Flex vermeld, maar niets over Weekend Vrij.
Ik heb net gelezen dat dat laatste normaal is, maar dat ik in Mijn NS helemaal niets over mijn Weekend Vrij kan terugvinden vind ik verontrustend. Moet dat dan morgen verschijnen of is er iets fout gegaan? Ik heb bij het bestellen wel betaald voor de 1e maand Weekend Vrij 1e klas.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 september 2018, 19:33

Hallo sanderx en welkom bij de NS Community,

Ik ben na vandaag een aantal dagen niet meer actief op deze community en wil je daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Zodoende kunnen wij je exact vertellen wat er op je kaart staat. Ik heb het vermoeden dat het abonnement wel goed op je OV-chipkaart staat, maar ik snap dat je een garantie wilt dat dit ook zo is.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo sanderx en welkom bij de NS Community,

Ik ben na vandaag een aantal dagen niet meer actief op deze community en wil je daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Zodoende kunnen wij je exact vertellen wat er op je kaart staat. Ik heb het vermoeden dat het abonnement wel goed op je OV-chipkaart staat, maar ik snap dat je een garantie wilt dat dit ook zo is.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer