beantwoord

Wanneer gaat nieuw flex abonnement in?

• 30 november 2018
  • 3 reacties
  • 602 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,
23 oktober ben ik overgestapt naar NS Flex en heb ik gekozen voor 'weekend voordeel'. In december moet ik meer gaan reizen, zowel in het weekend als doordeweeks en heb uitgerekend dat het voor deze maand voordeliger zou zijn om te kiezen voor 'dal vrij'. Nu vraag ik mij af wanneer ik mijn abonnement moet/kan wijzigen? Kan dat vanaf 1 december en dan weer wijzigen vanaf 1 januari, of kan ik nu alleen elke 23e van de maand mijn abonnement wijzigen (stopzetten en een nieuwe beginnen)?
Hartelijk bedankt
icon

Beste antwoord door Thom 30 november 2018, 14:35

Het is meer dan een maand na 23 oktober, dus u moet zo kunnen wijzigen. Na een maand een ander abonnement te hebben gehad, kan dat weer.

Om de gedachten te bepalen: het principe is dat u na een maand een abonnement te hebben gehad het per dag kunt opzeggen, en een ander abonnement kunt nemen. Het te veel betaalde voor het opgezegde abonnement wordt achteraf op uw maandoverzicht verrekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is meer dan een maand na 23 oktober, dus u moet zo kunnen wijzigen. Na een maand een ander abonnement te hebben gehad, kan dat weer.

Om de gedachten te bepalen: het principe is dat u na een maand een abonnement te hebben gehad het per dag kunt opzeggen, en een ander abonnement kunt nemen. Het te veel betaalde voor het opgezegde abonnement wordt achteraf op uw maandoverzicht verrekend.
Heel erg bedankt, hiermee is mijn vraag beantwoord!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!

Reageer