beantwoord

Wanneer krijg ik mijn eerste factuur?

• 20 maart 2019
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Hallo allemaal,
Ik heb 22 januari het abonnement van ns flex dal voordeel afgesloten. Nu heb ik daar nog nooit een afschrijving van gehad, terwijl ik wel gewoon het abonnement gebruik. Ik zou hier graag een verklaring voor willen.
Groetjes Sarah
icon

Beste antwoord door Jouke NS 20 maart 2019, 11:12

Hallo saartje134 en welkom bij de NS Community.

Normaliter krijg je maandelijks een factuur van ons per e-mail en wordt het bedrag van je rekening geïncasseerd. Jij geeft aan dat het helaas niet het geval is. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via Live Chat en Sociale Media. Mijn collega's gaan dan met je meekijken om vast te stellen of alles goed gaat en eventueel helpen het probleem op te lossen. Kom je er zo verder uit?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo saartje134 en welkom bij de NS Community.

Normaliter krijg je maandelijks een factuur van ons per e-mail en wordt het bedrag van je rekening geïncasseerd. Jij geeft aan dat het helaas niet het geval is. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice via Live Chat en Sociale Media. Mijn collega's gaan dan met je meekijken om vast te stellen of alles goed gaat en eventueel helpen het probleem op te lossen. Kom je er zo verder uit?

Reageer