beantwoord

Wanneer start NS flex?

Ik lees overal dat NS flex komende zomer ingaat maar het wordt me nergens duidelijk wanneer dit precies is? Ik wil graag een weekend vrij abonnement afsluiten maar zou het graag maandelijks willen kunnen opzeggen, wat in het huidige aanbod niet mogelijk is. Graag meer duidelijkheid hieromtrent.
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 juni 2018, 12:28

Welkom bij onze NS Community, Mr. Pancake 🙂

We zitten nog in de pilot fase, maar je kunt je op dit moment via deze link al een NS Flex abonnement bestellen 🙂 Je kunt dit abonnement inderdaad maandelijks opzeggen. Je kunt er dan voor kiezen om de hele NS Flex dienst op te zeggen of je kunt via je account maandelijks wijzigen naar NS Flex Basis. In het laatste geval reis je dan nog wel op rekening, maar heb je geen kortingsabonnement. Wil je na een tijdje toch weer korting dan is dit ook weer gemakkelijk terug te wijzigen via je account naar bijv. Weekend Vrij.

In dit topic vind je meer info en nadat je het NS Flex abonnement hebt aangeschaft kun je hier terecht om feedback te geven of te lezen.

Bekijk origineel

6 reacties

Welkom bij onze NS Community, Mr. Pancake 🙂

We zitten nog in de pilot fase, maar je kunt je op dit moment via deze link al een NS Flex abonnement bestellen 🙂 Je kunt dit abonnement inderdaad maandelijks opzeggen. Je kunt er dan voor kiezen om de hele NS Flex dienst op te zeggen of je kunt via je account maandelijks wijzigen naar NS Flex Basis. In het laatste geval reis je dan nog wel op rekening, maar heb je geen kortingsabonnement. Wil je na een tijdje toch weer korting dan is dit ook weer gemakkelijk terug te wijzigen via je account naar bijv. Weekend Vrij.

In dit topic vind je meer info en nadat je het NS Flex abonnement hebt aangeschaft kun je hier terecht om feedback te geven of te lezen.
Mooi! Bedankt voor je snelle reactie!
Namens Iris graag gedaan 🙂 Mocht je verder nog vragen hebben laat het ons gerust weten!
Reputatie 7
Badge +3
Flex is officieel gestart zo te zien. ns.nl/flex
Ik ga even uitzoeken wat er precies wel en niet kan, Robert B. Voor zover ik weet duurt het nog een paar weken voordat NS Flex helemaal open gaat maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
Mijn gedachte klopt. NS Flex wordt langzamerhand open gezet. De website die je nu hebt gevonden is onderdeel van het proces. Pas later dit jaar zullen we NS Flex helemaal open zetten en kan iedereen hier ook gebruik van gaan maken.

Reageer