Skip to main content
Antwoord

Wat gebeurt er als ik mijn traject vrij abonnement opzeg?

• May 6, 2025
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Mijn abonnement is 3 Februari ingegaan en ik krijg elke maand op de 3de een factuur. Nu ik mijn abonnement wil opzeggen en het na 3 mei is betekent dit dat ik straks 3 juni het volle bedrag moet betalen? Ookal heb ik het dan een paar dagen maar gebruikt. Bedankt alvast!

Beste antwoord door Momo

Abonnementsgeld betaal je altijd vooruit. Met de factuur van 3 mei heb je dus al betaald voor de periode 3 mei t/m/ 2 juni waardoor je 3 juni niet weer een nieuwe factuur voor abonnementsbedrag krijgt. Wanneer je nu op 6 mei opzegt (of wijzigt naar Flex Basis) dan ontvang je het vooruitbetaalde bedrag van 6 mei t/m 2 juni weer terug. 

3 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 6, 2025

Hoi Madouc135,

Abonnementskosten worden altijd per dag berekend. Als je het abonnement nu opzegt, krijg je het geld voor de ongebruikte dagen weer terug. Op 3 juni zul je dan niks meer hoeven te betalen, abonnementskosten worden namelijk vooruit betaald. Je hebt op 3 mei dus al betaald voor de periode t/m 2 juni.

• Koploper****
  • May 6, 2025

Nee, er wordt per dag gerekend.

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • May 6, 2025

Abonnementsgeld betaal je altijd vooruit. Met de factuur van 3 mei heb je dus al betaald voor de periode 3 mei t/m/ 2 juni waardoor je 3 juni niet weer een nieuwe factuur voor abonnementsbedrag krijgt. Wanneer je nu op 6 mei opzegt (of wijzigt naar Flex Basis) dan ontvang je het vooruitbetaalde bedrag van 6 mei t/m 2 juni weer terug.