beantwoord

Wat is het rekening nummer van NS ?

• 2 maart 2020
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Goedemorgen,

Ik zie dat ik nog een rekening moet betalen voor mijn NS Flex Dal Voordeel abo. Naar welk rekening nummer kan ik dit overmaken? Ik zie dat NS verschillende rekeningnummers heeft dus ik wil problemen voorkomen. 

Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 maart 2020, 11:55

Goedemorgen M. Amsterdam en welkom bij de NS Community!

Het rekeningnummer wat wij gebruiken voor NS Flex betalingen is NL14ABNA0576850675 t.a.v. NS Groep iz abonnementen. In de omschrijving wil je dan jouw klantnummer of het betreffende factuurnummer noteren.

Als er nog een openstaande rekening is, dan zou je echter ook een betalingsherinnering horen te krijgen waarin deze informatie vermeld staat. Mocht je die niet hebben ontvangen, dan is het verstandig om even contact op te nemen met onze Klantenservice om de status na te vragen. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen M. Amsterdam en welkom bij de NS Community!

Het rekeningnummer wat wij gebruiken voor NS Flex betalingen is NL14ABNA0576850675 t.a.v. NS Groep iz abonnementen. In de omschrijving wil je dan jouw klantnummer of het betreffende factuurnummer noteren.

Als er nog een openstaande rekening is, dan zou je echter ook een betalingsherinnering horen te krijgen waarin deze informatie vermeld staat. Mocht je die niet hebben ontvangen, dan is het verstandig om even contact op te nemen met onze Klantenservice om de status na te vragen. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Ik had inderdaad een herinnering gekregen maar die ben ik kwijtgeraakt :flushed: vandaar. 

Bedankt voor de reactie! Komt in orde. 

Reageer