beantwoord

Weekend 1e klasse, doordeweeks 2e klasse met korting

• 2 mei 2020
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Hallo allen,

Vooraf even een disclaimer: de komende tijd ga ik natuurlijk niet met de trein als het niet hoeft. Dit is for the time being dus even een hypothetische situatie.

Stel: 

Ik heb NS flex.

In het weekend reis ik graag gratis, en soms ook 1e klasse. Ik wil dus Weekend Vrij (flex), 1e klasse.

Doordeweeks reis ik buiten de spits graag met korting, om kosten te drukken in de 2e klasse, dus het dal-voordeel-supplement (flex), 2e klasse.

Kan ik met deze twee situaties van één enkele kaart gebruik maken?

Alvast bedankt voor de reacties!

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 mei 2020, 13:05

Ja, dat kan. In Mijn NS geeft u bij NS Flex Weekend Vrij 1e klas aan welke klasse moet gelden buiten het weekend:

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Ja, dat kan. In Mijn NS geeft u bij NS Flex Weekend Vrij 1e klas aan welke klasse moet gelden buiten het weekend:

Ah kijk! Dit kan ik op de website nergens vinden. Ook heb ik op het moment alleen flex, dus geen abonnement erbij (ik hoef toch niet met de trein😉), dus zo ver was ik nog niet gekomen.

Super bedankt voor het vlotte antwoord!

Goedemiddag AshDeOrgelman, welkom op de NS Community.

Ik zie dat Tochjo je vraag heel snel heeft beantwoord. Wat je wilt is mogelijk :).

Reageer