Skip to main content
beantwoord

Weekend kaartjes bestellen

wij willen zaterdag 19 april  met 2 personen vanaf eindhoven naar amsterdam bijlmer met een dagretour.

nu heb ik op de site van NS gezien dat er zogenaamde weekend kaartjes verkrijgbaar zijn die 40 % korting geven maar ik kan nergens vinden hoe ik die moet bestellen 

ik zelf ben in het bezit van een NS flex abonnement maar mijn partner niet.

met de klantenservice van de NS kom ik er niet uit : terugbel verzoek is niet beschikbaar en de telefonische klantenservice werkt niet 

Wie kan mij helpen ?  Alvast hartelijk bedankt

groetjes  Hein 

Beste antwoord door Seinhuis

Om treinkaartjes met 40% korting te bestellen moet u een abonnement hebben en inchecken met de OV chipkaart.

Samenreiskorting kunt u online regelen.

(Zet samenreiskorting bij voorkeur op een OV chipkaart. Indien samenreiskorting op een digitaal treinticket wordt gekocht is het aankoop definitief)

Klein tipje, voor €4 extra (ten opzichte van retour 40% korting plus abonnement dal voordeel) kunt u het abonnement NS weekend vrij nemen, waarmee u 4 weekenden achter elkaar voor een vast bedrag (€36,95 per maand) met de trein reist. Ook met dit abonnement kunt u iemand met samenreiskorting mee laten reizen.

Reist u op korte termijn in het weekend met de trein, dan is weekend vrij vermoedelijk goedkoper.

Bekijk origineel

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 6 april 2025

Weekend kaartjes?

Forum|alt.badge.img
  • Intercity
  • 6 april 2025

Om treinkaartjes met 40% korting te bestellen moet u een abonnement hebben en inchecken met de OV chipkaart.

Samenreiskorting kunt u online regelen.

(Zet samenreiskorting bij voorkeur op een OV chipkaart. Indien samenreiskorting op een digitaal treinticket wordt gekocht is het aankoop definitief)

Klein tipje, voor €4 extra (ten opzichte van retour 40% korting plus abonnement dal voordeel) kunt u het abonnement NS weekend vrij nemen, waarmee u 4 weekenden achter elkaar voor een vast bedrag (€36,95 per maand) met de trein reist. Ook met dit abonnement kunt u iemand met samenreiskorting mee laten reizen.

Reist u op korte termijn in het weekend met de trein, dan is weekend vrij vermoedelijk goedkoper.

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 6 april 2025

Of prijs/tijd deal, kortingen tot 70% mogelijk. 

Reageer