beantwoord

weekend vrij abbonement

• 11 september 2020
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Hallo,

Momenteel heb ik een lopende weekend vrij abonnement voor 31 euro p/m. Nu zie ik dat er een actie is dat je een jaar lang 25 euro p/m hoeft te betalen als je voor 1 oktober inschrijft. Word mijn maandtarief ook automatisch vanaf 1 oktober dan 25 euro p/m? 
bedankt!

mvg,

bas den Ouden

icon

Beste antwoord door mrfreeze 11 september 2020, 09:45

Niet automatisch. Maar als het goed is, kunt u in Mijn NS uw abonnement wijzigen naar hetzelfde abonnement (ik verzin het ook niet) en dan zou de prijs wel aangepast moeten worden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Niet automatisch. Maar als het goed is, kunt u in Mijn NS uw abonnement wijzigen naar hetzelfde abonnement (ik verzin het ook niet) en dan zou de prijs wel aangepast moeten worden.

Reputatie 5
Badge

Het nieuwe tijdelijke goedkope is FLEX, dus als je dat nog niet hebt kun je ala minute omgooien. Het is beloofd voor 1 jaar lang.

Overigens is die 25 nog 1 eur duurder voor degenen die al van een voordeelgunsttarief genoten, zoals senioren. Dus je kan ook zeggen dat nu NS iedereen als senior aanziet-en het dekt ook vrijwel het ooit pre-corona beloofde voordeliger gunsttarief voor de klasse junior.

Gelukt! Bedankt!

Reageer