beantwoord

Welke abo heb ik volgende maand als bij abonnementskosten 0,00 € staat terwijl ik niets veranderd heb ?

  • 13 november 2019
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Reputatie 2

Welke abo heb ik volgende maand als bij abonnementskosten 0,00 € staat terwijl ik niets veranderd heb ?

Het probleem van deze topic is nog steeds niet opgelost (iemand heeft op beantwoord geklickt) daarom maar een nieuwe topic.

 

 

Ik ben bang dat NS zonder reden mijn flex product heeft stopgezet. Ik heb niets veranderd en eigenlijk hoord 41 € bij abonnementskosten te staan.

icon

Beste antwoord door Momo 13 november 2019, 12:51

Er staan nu dan wel geen abonnementskosten voor de verwachte factuurdatum maar je abonnementsgegevens geven nog wel aan dat je Weekend Vrij hebt. Als het stopgezet zou zijn zou dat er niet staan.

En in een ander topic werd er bij iemand op 1 factuur de abonnementskosten van 2 maanden gefactureerd,  dus het zou kunnen dat bij jou op de factuur van december die kosten 2 keer worden gefactuurd.

https://community.ns.nl/ns-flex-60/nieuwe-factuurdatum-bij-wijziging-ns-flex-59380/index7.html#post421210

Daarnaast had ik zelf na wijzigen naar Zonder abonnement een tijdje de situatie dat er wel abonnements kosten als verwachte kosten stonden voor de volgende factuur maar dat ze op de factuur zelf er niet op stonden. Ik zou dus eerst even die factuur van 20 november in de gaten houden en kijken wat daar op staat. Klopt dat niet of geeft je dashboard dan aan dat je geen Weekend Vrij meer hebt zou ik zeker weer aan de bel trekken. 

Er is al vaker gemeld dat het overzichtje verwachte kosten niet altijd juiste bedragen toont maar dat het uiteindelijk op de facturen wel klopt, maar soms is dat een maand later. Helaas allemaal niet erg overzichtelijk. Dat is iets wat toch echt beter moet wanneer straks in 2021 bijna iedereen verplicht naar Flex over moet.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Er staan nu dan wel geen abonnementskosten voor de verwachte factuurdatum maar je abonnementsgegevens geven nog wel aan dat je Weekend Vrij hebt. Als het stopgezet zou zijn zou dat er niet staan.

En in een ander topic werd er bij iemand op 1 factuur de abonnementskosten van 2 maanden gefactureerd,  dus het zou kunnen dat bij jou op de factuur van december die kosten 2 keer worden gefactuurd.

https://community.ns.nl/ns-flex-60/nieuwe-factuurdatum-bij-wijziging-ns-flex-59380/index7.html#post421210

Daarnaast had ik zelf na wijzigen naar Zonder abonnement een tijdje de situatie dat er wel abonnements kosten als verwachte kosten stonden voor de volgende factuur maar dat ze op de factuur zelf er niet op stonden. Ik zou dus eerst even die factuur van 20 november in de gaten houden en kijken wat daar op staat. Klopt dat niet of geeft je dashboard dan aan dat je geen Weekend Vrij meer hebt zou ik zeker weer aan de bel trekken. 

Er is al vaker gemeld dat het overzichtje verwachte kosten niet altijd juiste bedragen toont maar dat het uiteindelijk op de facturen wel klopt, maar soms is dat een maand later. Helaas allemaal niet erg overzichtelijk. Dat is iets wat toch echt beter moet wanneer straks in 2021 bijna iedereen verplicht naar Flex over moet.

Reageer