beantwoord

Wijzigen incassomoment NS Flex

• 5 maart 2019
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Ik wil dat mijn abonnement van flex altijd vrij op de eerste van de maand wordt afgeschreven Nu gebeurt dat in de eerste of tweede week. Hoe regel ik dat?.
icon

Beste antwoord door Emma NS 5 maart 2019, 13:23

Beste John Vaanhold, welkom bij onze Community!

Dit is wel mogelijk, maar dan dien je je abonnement te laten beëindigen. Nadat je het product hebt beëindigd, kun je deze opnieuw bestellen met een andere ingangsdatum. Het geld wordt namelijk rond de ingangsdatum afgeschreven! Mogelijk kun je even met de Klantenservice bellen om te overleggen wat hier de beste oplossing is? :)
Bekijk origineel

4 reacties

Beste John Vaanhold, welkom bij onze Community!

Dit is wel mogelijk, maar dan dien je je abonnement te laten beëindigen. Nadat je het product hebt beëindigd, kun je deze opnieuw bestellen met een andere ingangsdatum. Het geld wordt namelijk rond de ingangsdatum afgeschreven! Mogelijk kun je even met de Klantenservice bellen om te overleggen wat hier de beste oplossing is? :)
Deze maand is nog niet afgeschreven, de ingangsdatum was 4 februari dus 4 maart afschrijven. Ik moet namelijk voor de 11 van de maand de factuur inleveren bij de baas zodat ik het bedrag diezelfde maand terug krijg. Kunnen jullie de factuur vast in mijn facturen zetten?
Reputatie 7
Badge +2
@John Vaanhold wij kunnen niets met jouw factuur, daarvoor moet je bij de klantenservice zijn. Wij zijn net als jij gewoon klanten van NS. Dit is een reizigers-helpen-reizigers community
Er zijn wel moderators binnen de community actief die dit kunnen wijzigen, maar wij zijn niet alle dagen actief. Vandaar dat je het beste het advies van Emma kan opvolgen om onze klantenservice te benaderen. Daar kunnen wij gelijk handelen en zodoende gezamenlijk een oplossing verzinnen.

Reageer