beantwoord

Wijziggen NS flex

• 8 februari 2020
  • 4 reacties
  • 312 Bekeken

Ik wil mijn weekend vrij flex abbonoment wijzigen via mijn OV. Ik krijg alleen een melding “Alleen de contracthouder mag het NS Flex abonnement wijzigen”. Hoe kan ik het abbonoment nu het beste wijzigen?

icon

Beste antwoord door Robert B 8 februari 2020, 18:19

Dat zou je wel denken inderdaad, maar misschien heb je toch (zonder dat je het weet) meerdere Mijn NS accounts?

Lastig inderdaad, maar dat zal de klantenservice (of een behulpzame moderator) echt voor je moeten uitzoeken.

Het belangrijkste om te achterhalen is de gebruikersnaam, dus het e-mailadres van de echte contracthouder.

Via de telefoon zal je dat niet snel krijgen (wegens privacy) maar een moderator kan dat wel voor je doen, en dan verder via privéberichten.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Waarschijnlijk is dit abonnement aangeschaft door iemand anders (bijv. een ouder als je nog geen 18 bent/was). Dat is dan de contractouder, jijzelf bent de kaarthouder.

Je moet dan met het Mijn NS account van die andere persoon inloggen om het te kunnen wijzigen, of met het account waarmee het abonnement ooit aangeschaft is (dat kan ook een ander e-mailadres/gebruikersnaam van jezelf zijn).

Bedankt voor de reactie, ik heb het abonnement afgesloten via de telefoon met NS medewerker. Deze medewerker heeft middels controle vragen mij geïdentificeerd, dus dan zou het het abonnement toch op mijn naam moeten staan.

Badge +3

Dat zou je wel denken inderdaad, maar misschien heb je toch (zonder dat je het weet) meerdere Mijn NS accounts?

Lastig inderdaad, maar dat zal de klantenservice (of een behulpzame moderator) echt voor je moeten uitzoeken.

Het belangrijkste om te achterhalen is de gebruikersnaam, dus het e-mailadres van de echte contracthouder.

Via de telefoon zal je dat niet snel krijgen (wegens privacy) maar een moderator kan dat wel voor je doen, en dan verder via privéberichten.

Reputatie 7
Badge +3

Maar je bent wel 18+?

Het beste kun je contact opnemen met de klantenservice om uit te zoeken wie de contracthouder is en/of welk account gebruikt is voor jouw Flexabonnement.

Reageer