beantwoord

Wijziging abonnement ongedaan maken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Een paar dagen geleden heb ik het abonnement van NS Flex veranderd van 'dal voordeel' naar geen abonnement. Nu moet ik onverwacht toch weer vaker met de trein reizen. Is het mogelijk om de wijziging terug te draaien?
icon

Beste antwoord door herrie 11 januari 2019, 16:29

@LoesO,

Je kan dit zelf niet aanpassen.

In uitzonderlijke situaties kan de NS Klantendienst deze verandering wel ongedaan maken/aanpassen vanaf vandaag.

Ik kan je niet garanderen dat het lukt, maar ik zou eens proberen via 030 751 51 55 of een van de andere mogelijkheden van de klantenservice.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Hallo @LoesO,

Helaas is dit niet mogelijk. Je kunt pas na 30 dagen opnieuw een verandering doorgeven.
@LoesO,

Je kan dit zelf niet aanpassen.

In uitzonderlijke situaties kan de NS Klantendienst deze verandering wel ongedaan maken/aanpassen vanaf vandaag.

Ik kan je niet garanderen dat het lukt, maar ik zou eens proberen via 030 751 51 55 of een van de andere mogelijkheden van de klantenservice.
Reputatie 1
Mocht terugdraaien niet lukken, dan is nog een mogelijkheid een Dal Voordeel abonnement te nemen op een andere ov-chipkaart. Dat abonnement moet dan wel op een ander Mijn NS account staan -twee Flex abonnementen op één account is niet mogelijk.
[h4]Hallo LoesO en welkom bij de NS Community,[/h4]

Volgens de voorwaarden kan je deze pas na 30 dagen wijzigen. Wij gaan hier vrij coulant mee om en de kans dat je via onze klantenservice deze weer terug kan wijzigen is vrij groot. Laat je oNS weten hoe het bij jou is gegaan?

Reageer