wijziging niet verwerkt

  • 20 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Goede dag 
Ik heb weer een probleem over mijn abonnement gehad.
Ik heb ns flex abonnement en ik had vorige jaar met jullie contact gemaakt om het abonnement van 1e klaas naar 2e klaas .
En dat lukt wel de vorige jaar maar jullie hebben het weer 1e klaas gezet zonder ik iets door te geven en nu ben ik al een tijdje aan het reizen en ik zit een 2e klaas maar het staat dat ik een bedraag van de 1e klaas moet betalen.
Kunt u voor mij de probleem oplossen en de extra bedragen verwijderen??

Met vriendelijk groet Abdulrahman 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen jou hier niet mee helpen. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Het beste kun je telefonisch, via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met de klantenservice.

Jouw gegevens staan nu openbaar. Deze kun je weghalen door binnen een uur na plaatsen van dit bericht op de 3 puntjes rechtsonder te klikken .

Reageer