beantwoord

Wijziging ns flex

• 26 mei 2018
  • 3 reacties
  • 368 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb net mijn NSflex abbo omgezet van een weekend vrij naar altijd vrij. Moet ik deze nu ook opnieuw ophalen bij een automaat of word deze automatisch op mijn kaart geladen?
icon

Beste antwoord door Ben NS 26 mei 2018, 12:10

Hele goede vraag, RHHJC.

NS Flexabonnementen kunnen via MijnNS gewijzigd worden wanneer je dat wilt. Elk abonnement dien je 1 maand te hebben, waarna deze dagelijks gewijzigd kan worden. De wijziging wordt na 15 minuten verwerkt en hoeft daarna niet opgehaald te worden bij een automaat! Weer een voordeel van NS Flex ten opzichte van onze reguliere abonnementen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hele goede vraag, RHHJC.

NS Flexabonnementen kunnen via MijnNS gewijzigd worden wanneer je dat wilt. Elk abonnement dien je 1 maand te hebben, waarna deze dagelijks gewijzigd kan worden. De wijziging wordt na 15 minuten verwerkt en hoeft daarna niet opgehaald te worden bij een automaat! Weer een voordeel van NS Flex ten opzichte van onze reguliere abonnementen.
Kan de abonnementsvorm ook binnen de maand worden gewijzigd met inachtneming van de looptijd van die maand? En als na bijvoorbeeld 1 maand en 3 dagen een abonnement wordt stopgezet, wordt maand 2 dan naar rato gefactureerd of betaal je dan voor de hele 2e maand? Als beide vragen met 'nee' worden beantwoord, dan moet je dus op exact het juiste moment het lopende abonnement stopzetten...
Bij het activeren van een wijziging zal dit altijd worden verrekend. Indien je dus na 1 maand en 3 dagen je abonnement aanpast betaal je alleen voor die 3 dagen. De rest van de maand wordt op de volgende factuur gecrediteerd.

Reageer