Acceptatie cookies op ns.nl op iphone 4s niet mogelijk

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Weet iemand een manier om de knop "cookies accepteren" van ns.nl op een iPhone 4s in beeld te krijgen zodat erop geklikt kan worden?
Nu staat hij precies buiten beeld waarmee het onmogelijk is om op ns.nl te komen. Nu kan ik mijn online gekochte reisproducten niet laden in de NS-App.
De cookie verklaring van de ns is gewoon veel te veel tekst en kan ook niet naar boven gescrollt worden.

Erg hinderlijk

3 reacties

Hallo RTvdB en welkom bij de NS Community,

Ik ben niet in het bezit van deze telefoon dus durf je vraag niet te beantwoorden. Wel hoop ik dat iemand je kan voorzien van een antwoord, maar ik ben bang dat er niet veel reizigers meer rondlopen met een 4s en die ook nog actief zijn binnen deze community.
Hoi RTvdB,

Lukt het misschien als je het beeld kantelt?
Goedemorgen. Ik heb inmiddels informatie ontvangen over de cookiemeldingen.

Mijn collega's hebben de afgelopen tijd gewerkt aan de cookiemelding van ns.nl. De problemen waren dusdanig groot dat het sitebezoek aan ns.nl voor een aantal van jullie werd geblokkeerd. De problemen zijn geconstateerd dankzij meldingen die gebruikers via de button Uw mening op de website hebben gedaan. Dank allemaal dus voor de feedback.

Inmiddels zijn de problemen opgelost en zijn mijn collega's aan het monitoren of er nieuwe meldingen over blokkerende cookiemeldingen binnenkomen.

Reageer